Dofus Online Private Server Kurulumu


Biraz araştırdım ve Türkçe hiçbir yerde bu oyunun kurulumuna rastlamadım ve diğer oyunlar bölümüne açmayı uygun gördüm. Öncelikle söylemem gerekirse oyun 2.0 da değil 1.29.1 versiyonunda oluyor ve bu database de bir çok sorun var daha yapım aşamasında ama yine de p2p bir oyunun privatesini kurmak zevkli olabilir ki özellikle bu oyunu sevenler için çok güzel bişey.Şimdi adım adım kurulumu anlatmadan önce linkleri insinki okurken yandan insinler  .

Devamı »

Hakkında alpa2011
www.extra.forum7.biz admini

2 Responses to Dofus Online Private Server Kurulumu

  1. Uchiha diyor ki:

    (C:\Program Files (x86)\Dofus) Link Bozuk

  2. atakan diyor ki:

    linklerde veya dosyalarda bir bozukluk yok ???

Bir Cevap Yazın

